miercuri, septembrie 28, 2011

Tactici de recuperator - nu le sancţionează nimeni

Activistul capitalist. Cartianu, recuperatorul şi alţii « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET: "Nu există reguli, cât timp nu zici la telefon dă‑te dracu’. Dacă tu crezi că poţi să‑l faci să plătească, poţi să foloseşti orice. E super tare. Mi‑am făcut o listă neagră cu debitorii care sunt foarte nesimţiţi şi refuză să plătească. Îmi iau un sfert de oră după programul de lucru şi îi sun zilnic. Foarte mulţi încep să achite pentru că sunt stresaţi. Le trimit scrisori, trimit vecini la ei la uşă, le sun toate rudele pe care le‑am identificat. Îi atac pe absolut toate căile. Îi sun la opt dimineaţa – mai ales în Bucureşti, ăia dorm mai mult ca sigur. În mediul rural sun seara, când e întuneric afară şi ei se pun la somn. Dacă răspund dar nu zic nimic, închid şi mai sun de cel puţin cinci ori. După două, trei luni, încep să cedeze nervos şi zbiară în telefon: „Nu mă mai sunaţi! Plătesc!”."

'via Blog this'

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă