marți, octombrie 04, 2011

webRelease: Duraziv: Produsele ecologice au un potential imens, insa pentru ca acesta sa fie atins e nevoie de un efort de educare a pietei

webRelease: Duraziv: Produsele ecologice au un potential imens, insa pentru ca acesta sa fie atins e nevoie de un efort de educare a pietei: Producatorul de materiale de constructii intentioneaza sa extinda gama de produse eco label destinate pietei de constructii. Compania locala Duraziv, detinuta de omul de afaceri Daniel Guzu, a demarat in magazinele Praktiker o campanie de promovare si educare a publicului cu privire la beneficiile primei vopsele cu eticheta ecologica din Romania, "Duraziv fara miros". Aceasta actiune a reliefat un aspect important: clientii stiu foarte putine lucruri despre beneficiile produselor ecologice, dar in momentul in care li se explica avantajele acestor sortimente, devin interesati si sunt dispusi sa plateasca chiar mai mult decat pentru produsele obisnuite, cu toate ca in cazul vopselei eco label "Duraziv fara miros" pretul este chiar mai mic decat al altor vopsele premium.

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă