marți, martie 27, 2012

Cursele low-cost au "decolat" definitiv de pe Băneasa. ...

Cursele low-cost au "decolat" definitiv de pe Băneasa. ...:
Cei aproape două milioane şi jumătate de clienţi ai companiilor low-cost folosesc de duminică, 25 martie, aeroportul Otopeni. Asta pentru că Băneasa, cel mai vechi aeroport al Capitalei, va fi rezervat exclusiv oamenilor de afaceri şi personalităţilor.
Celor 14.000 de pasageri care decolau sau aterizau zilnic pe cel mai mare aeroport din ţară, Henri Coandă (Otopeni), li se alătura în medie încă 6.600 de persoane, după mutarea zborurilor companiilor low-cost.
Zilnic de pe Henri Coandă (Otopeni) au decolat în medie 102 avioane anul trecut, în timp ce de pe aeroportul din Băneasa au plecat în medie 35 de avioane. Din 25 martie însă toate avioanele companiilor low-cost Blue Air, Wizz Air şi GermanWings s-au mutat pe aeroportul din Otopeni, în urma presiunilor uriaşe exercitate asupra autorităţilor pentur abandonarea aerogării bucureştene în pofida investiţiilor recente în cea mai modernă pistă din România.
Potrivit specialiştilor, la fiecare şase minute un avion va ajunge sau va pleca de pe aeroportul Otopeni.
Se vor menţine aceleaşi ore de decolare şi aterizare, pe majoritatea rutelor. Această schimbare va duce la o creştere a preţurilor, cu circa 4%, după cum au anunţat iniţial companiile.
Război cu marile companii
Mutarea pe Otopeni va declanşa un război surd

Citeşte mai mult...

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă