sâmbătă, septembrie 08, 2012

Probleme recente cu portarea numarului de telefon? ANCOM sustine ca nu a primit nici o plangere si ca a cerut informatii suplimentare la Orange si Vodafone

Probleme recente cu portarea numarului de telefon? ANCOM sustine ca nu a primit nici o plangere si ca a cerut informatii suplimentare la Orange si Vodafone: De la intrarea in vigoare pe 2 septembrie a noilor reguli de reducere la maxim 3 zile a procedurilor administrative de portare a unui numar de telefon, autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) nu a primit nicio plangere de la utilizatorii finali cu privire la procesul de portare, a precizat pentru HotNews.ro conducerea autoritatii. Declaratia vine dupa ce HotNews.ro a relatat joi situatia unui abonat care a relatat ca de doua zile nu mai poate fi apelat din reteaua Vodafone dupa ce pe 4 septembrie si-a portat numarul din aceasta retea in reteaua Orange. Oficialii Orange au confirmat ca circa 160 de clienti s-au confruntat cu anumite probleme in urma implementarii recente ale noilor reguli, dar ca aceste situatii au fost corectate.

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă