duminică, decembrie 23, 2012

THE ECONOMIST: Jocul murdar al companiilor alimentare - The Economist > Capital.ro

THE ECONOMIST: Jocul murdar al companiilor alimentare - The Economist > Capital.ro: "Câteva agenții guvernamentale americane demaraseră un proces de limitare a posibilităților de promovare a produselor nesănătoase în rândul copiilor. Peste câteva luni, inexplicabil, inițiativa a fost anulată. Lobby-ul este atât de puternic, încât s-a ajuns ca acești giganți ai industriei să acorde consultanță Organizației Mondiale a Sănătății, sub pretextul dreptului la „dialog public“. Ba mai mult, filiala americană a instituției a primit o sponsorizare legală din partea unui concern de companii interesate.

Experții se tem că, de fapt, industria capătă o față mai umană doar în Occident, în timp ce în regiunile subdezvoltate continuă să cultive vechile practici. Drept dovadă, sortimentele dietetice ale Coca-Cola reprezintă o treime din totalul vânzărilor din SUA, 22% din cele europene și doar 6% din volumul de vânzări din America Latină."

'via Blog this'

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă