luni, ianuarie 07, 2013

Retailerul Metro atentioneaza ca numele sau este folosit abuziv intr-o campanie falsa prin SMS/Oamenii sunt mintiti ca ar fi castigat un premiu de 10.500 de euro si un TV cu plasma

Retailerul Metro atentioneaza ca numele sau este folosit abuziv intr-o campanie falsa prin SMS/Oamenii sunt mintiti ca ar fi castigat un premiu de 10.500 de euro si un TV cu plasma: METRO Cash & Carry Romania a atentionat luni clientii sai ca numele METRO este folosit in mod abuziv, de catre persoane necunoscute, in cadrul unor campanii false promovate prin SMS. Mai multi utilizatori de telefonie mobila au primit mesaje prin SMS prin care erau anuntati ca au castigat un premiu in valoare de 10.500 euro si un TV cu plasma, solicitandu-li-se ulterior apelarea unui anumit numar de telefon, pentru a primi mai multe detalii in acest sens, spune retailerul, care isi avertizeaza clientii sa nu furnizeze date personale.

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă