vineri, februarie 08, 2013

Frumusețe, Stil de viaţă, Ştiri - Efectele dezastruoase ale solarului asupra pielii. Cum a fost afectată pielea unei femei după 14 ani de bronzare artificială - Doctorul zilei — Doctorul zilei

Frumusețe, Stil de viaţă, Ştiri - Efectele dezastruoase ale solarului asupra pielii. Cum a fost afectată pielea unei femei după 14 ani de bronzare artificială - Doctorul zilei — Doctorul zilei: "O britanică de 30 de ani, clientă fidelă a saloanelor de bronzat încă de la vârsta de 16 ani a fost uimită să vadă cum arată pielea ei după 14 ani de utilizare a solarului.

,,Am început să merg la un salon de bronzat din apropiere de locuinţa mea, pe când aveam 16 ani şi iarna obişnuiam să meg mai des decât de obicei. Deşi, ştiam că există riscul să fac cancer de piele, nu vroiam să mă gândesc la asta. În urma scanării, am fost şocată să văd cât de afectată este pielea mea şi de atunci nu am mai mers la solar, decât de Crăciun şi de Revelion”, a declarat Kelly Hughes"

'via Blog this'

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă