miercuri, februarie 27, 2013

Un suc de fructe i-a perforat esofagul

Un suc de fructe i-a perforat esofagul:

O româncă a riscat să moară, la Tarquinia, otrăvită de un suc de fructe. Firma producătoare a sucului de fructe care luni, 18 februarie,seara, a băgat-o fată de 24 de ani din Tarquinia în spital, a restras întreg lotul de produse de la comercializare.
Ancheta este efectuată de carabinierii de la Nas. Victima, Laura Emanuela Iftimia, româncă de ani de zile în Italia, a fost externată din spitalul din Belcolle după o săptămână.
După 20 de zile va trebui să se supună unei gastroscopii: sucul din mere verzi i-a perforat esofagul. Dar din fericire s-a refăcut. De pe patul de spital a povestit, pentru Il Messaggero, acele momente dramatice. “Era prima dată când am intrat în acel bar, eram cu cumnata mea şi cu o prietenă. Eu am cerut un cappuccino, cumnata mea sucul de fructe.
Barmanul a deschis în faţa noastră recipientul din sticlă. Voiam să gust puţin din el. Ea a băut prima, dar a ţinut lichidul în gură căci o ardea, nu a avut timp să mă avertizeze şi eu deja am băut din acelaşi pahar şi am înghiţit. Nu am băut mult, doar foarte puţin”.
Deajuns cât să-şi piardă cunoştinţa. “Am simţit imediat o arsură puternică

Citeşte mai mult...

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă