Cine sunt angajaţii OBLIGAŢI să fie politicoşi şi atunci când sunt înjuraţi | Romania Libera: "REGULI
De ce ei nu ne înjură niciodată?
„Recuperatorii“ trebuie să respecte reguli stricte impuse de bănci:
-nu au voie să ridice tonul
-nu au voie să răspundă deplasat
-pot închide telefonul doar în cazul în care clientul îi jigneşte sau înjură
-convorbirile sunt înregistrate şi ascultate ulterior de superiori
-clienţii pot depune reclamaţii împotriva lor care se pot solda cu mustări, amenzi din salariu sau desfacerea contractului de muncă"
'via Blog this'
Pagini
- Pagina de pornire
- Filme educative despre droguri
- Medical: Pachetul de bază,Sesizări corupție, şpăgi, abuzuri, malpraxis etc.
- Drepturile consumatorilor europeni
- Harta rutieră planetară
- Harta scumpirilor la benzină în UE, video educație rutieră
- Avocaţi - consultaţii on line
- Medicamente
- Toate informaţiile şi modelele de formulare sau ce...
- Parolele WiFi din aeroporturi din toată lumea.