Creierul, ultima frontieră în marketing - Cariere si Educatie > Capital.ro: "poveștile care au cel mai mare impact asupra creierului consumatorilor sunt propriile lor povești. Încurajați-vă clienții să scrie povești cât mai emoționante despre relația lor cu produsul, serviciile sau conținutul pe care îl oferiți și postați-le pe blogul companiei.
- folosiți metaforele pentru a sparge prejudecățile consumatorilor cu privire la anumite produse, dar și pentru a avea un impact mai puternic asupra creierului acestora, sporind eficiența comunicării
- personalizarea este foarte importantă în mediul online, indiferent dacă vorbim de magazine online, reviste sau bloguri. Dacă utilizatorii tot se obosesc să se înregistreze pe site, puteți face un efort ca mesajul de întâmpinare să li se adreseze pe numele lor mic, de exemplu."
'via Blog this'
Pagini
- Pagina de pornire
- Filme educative despre droguri
- Medical: Pachetul de bază,Sesizări corupție, şpăgi, abuzuri, malpraxis etc.
- Drepturile consumatorilor europeni
- Harta rutieră planetară
- Harta scumpirilor la benzină în UE, video educație rutieră
- Avocaţi - consultaţii on line
- Medicamente
- Toate informaţiile şi modelele de formulare sau ce...
- Parolele WiFi din aeroporturi din toată lumea.