marți, martie 26, 2013

Creierul, ultima frontieră în marketing - Cariere si Educatie > Capital.ro

Creierul, ultima frontieră în marketing - Cariere si Educatie > Capital.ro: "poveștile care au cel mai mare impact asupra creierului consumatorilor sunt propriile lor povești. Încurajați-vă clienții să scrie povești cât mai emoționante despre relația lor cu produsul, serviciile sau conținutul pe care îl oferiți și postați-le pe blogul companiei.

- folosiți metaforele pentru a sparge prejudecățile consumatorilor cu privire la anumite produse, dar și pentru a avea un impact mai puternic asupra creierului acestora, sporind eficiența comunicării

- personalizarea este foarte importantă în mediul online, indiferent dacă vorbim de magazine online, reviste sau bloguri. Dacă utilizatorii tot se obosesc să se înregistreze pe site, puteți face un efort ca mesajul de întâmpinare să li se adreseze pe numele lor mic, de exemplu."

'via Blog this'

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă