miercuri, mai 01, 2013

Viitorul companiilor e în excelența relației cu clienții - Editoriale > Capital.ro

Viitorul companiilor e în excelența relației cu clienții - Editoriale > Capital.ro: "Asta pentru că metodele tradiţionale sunt epuizate, şi o nouă soluţie trebuie identificată. Ce ne trebuie acum e o agenţie de publicitate care să aibă inteligenţa şi curajul să le spună clienţilor: „Nu vă putem ajuta atâta timp cât voi nu schimbaţi fundamental felul în care faceţi afaceri“. Angajaţi oameni buni şi învăţaţi-i corect. Redecoraţi magazinele. Răspundeţi la telefon. Spuneţi „Bună ziua“ şi „Mulţumesc“ atunci când clienţii intră și plătesc. Şi poate că vreo publicaţie îndrăzneaţă va lansa o serie de analize bazate pe sondaje despre satisfacţia clienţilor şi va începe să clasifice după acest indicator companii din diverse domenii.

Atunci previziunile mele se vor adeveri. Iar atitudinea faţă de clienţi, relaţia cu clienţii, tot ce înseamnă costumer experience îi vor duce spre noi succese pe cei suficient de deştepţi că să-şi dea seama de "

'via Blog this'

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă