marți, noiembrie 26, 2013

BLACK FRIDAY 2013: Comenzi online neonorate şi reduceri aplicate incorect, reclamate la Protecţia Consumatorului - Mediafax

BLACK FRIDAY 2013: Comenzi online neonorate şi reduceri aplicate incorect, reclamate la Protecţia Consumatorului - Mediafax: "Ca şi în alţi ani, mulţi oameni reclamă faptul că n-au mai putut să achiziţioneze produsele comandate online. "Nu înţeleg că mailul care vine imediat după ce au făcut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a făcut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie să primească un mail cu numărul acesteia şi informaţii privind existenţa produselor comandate în stoc şi livrarea lor. În mailul care vine automat li se şi spune că vor fi contactaţi pentru confirmarea comenzii", au arătat reprezentanţii ANPC."

'via Blog this'

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă