joi, ianuarie 13, 2011

13 ianuarie: Adrian Sârbu: “Teo că este parte a istoriei de succes a PRO TV”

13 ianuarie: Adrian Sârbu: “Teo că este parte a istoriei de succes a PRO TV”: "
Adrian Sârbu afirmă că o ajută pe Teo Trandafir pentru că este parte a istoriei de succes a PRO TV şi îşi exprimă convingerea că mulţi oameni şi-ar fi dorit să facă acest lucru, dar nu au putut, precizând că toţi aceştia pot considera că a acţionat şi în numele lor, scrie Gândul, care citează Mediafax.
Am suficiente motive să o ajut pe Teo cu tot ce pot. Să nu uităm că ea este parte a istoriei de succes a PRO TV. Eu îmi recunosc o obligaţie morală faţă de tot ceea ce înseamnă această istorie, inclusiv faţă de oamenii care au participat la construcţia ei. Fără să dramatizez, situaţia medicală în care se afla Teo era una foarte gravă şi cerea o acţiune rapidă şi competentă“, afirmă Adrian Sârbu într-o declaraţie remisă agenţiei Mediafax.
Adrian Sârbu: Am suficiente motive să o ajut pe Teo. Ea este parte a istoriei de succes a PRO TV
Călin Rotăruş, general manager al regiei ARBOinteractive, discută online cu cititorii HotNews despre publicitatea online în 2011, joi, de la oră 12.00. Mediul online este singurul segment al publicităţii care a crescut în 2010 şi pentru care oamenii de media prognozează o creştere consistentă anul acesta. Tot în online se face simţită o animare aparte în ultima perioadă, cu noi regii şi alianţe intrate în lupta pentru banii clienţilor de publicitate, scrie HotNews.
Călin Rotarus, directorul ARBOinteractive, discută online cu cititorii HotNews.ro despre piaţa online în 2011, joi, ora 12.00
Anul trecut bugetele de promovare au scăzut, iar majoritatea agenţiilor au plecat capul în faţa clienţilor, motiv pentru care, puţine campanii s-au remarcat prin inventivitate, scrie Adevărul. Spoturile Vodafone, cele pentru Rienergy şi scandalul creat de ciocolata Rom odată cu aşa-zisa înlocuire a tricolorului de pe ambalaj cu steagul SUA au atras atenţia în 2010. Lui Mihai Gongu, director de creaţie la Graffiti BBDO, i-a plăcut curajul producătorului ciocolatei Rom de a „se juca de-a schimbatul ambalajului” cu unul cu steagul american. „Spotul anului este Rienergy. Are o strategie inovatoare în categorie şi o execuţie impecabilă.” a declarat Valentin Suciu, director de creaţie la agenţia Odyssey. Ştefan Vasilachi se aşteaptă la lucruri bune pentru anul acesta. „Schimbarea va fi în bine pentru că în rău nu prea mai văd cum se poate schimba. Mai cred că lumea a stat să vadă ce s-a întâmplat în 2010, dar anul acesta vom vedea lucruri mai îndrăzneţe”, a explicat Vasilachi, director de creaţie GMP.
Creaţiile lui 2010 se numără pe degete
Începând cu data de 7 ianuarie, odată cu plecarea fostului CFO Claudiu Manolescu, Delia Hempel ocupă funcţia de Chief Financial Officer al Euromedia şi Beta Cons, membre Epamedia, noteaza Wall-Street.ro si DailyBusiness.ro. Cu o experienţă de 15 ani în domeniul financiar, Delia Hempel i se alătura lui Bogdan Vasile, CEO Euromedia şi Beta Cons, la conducerea companiei de pe piaţa de publicitate outdoor din România. Delia Hempel va coordona departamentul Media şi departamentele-suport: Financiar, Juridic, IT, Resurse Umane şi Administrativ.
Bodo Hombach, şeful grupului media german Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ), care anul trecut s-a retras din România, unde deţinea acţiuni la România liberă, a declarat la Deutschlandradio Kultur că “mass-media din România se află în mare parte în mâinile unor oligarhi“, notează Mediafax, HotNews, Money.ro, Adevărul şi România liberă, care citează RFI România.
Euronews, cel mai mare canal de ştiri din Europa, va deschide încă 11 birouri în întreaga lume, anul acesta, potrivit lui Philippe Cayla, preşedinte al comitetului director al postului TV, notează Mediafax şi Money.ro, care citează lemonde.fr. Cele 11 birouri vor fi deschise în oraşe precum Londra, Paris, Kiev, Istanbul, Dubai, Washington şi Beijing, şi îşi va consolida unele redacţii, precum cea de la Bruxelles, care va număra circa 20 de jurnalişti.
Rupert Murdoch, liderul conglomeratului media News Corporation, împreună cu Steve Jobs, CEO al Apple, vor lansa pe 19 ianuarie mult aşteptatul ziar digital, The Daily ce va fi disponibil pe iPad şi alte tablete PC, scrie Financiarul, care citeaza Reuters. Ziarul digital va fi pentru început disponibil doar pe iPad , pe baza unui abonament ce va costa aproximativ 1 dolar. News Corp. a anunţat că ziarul digital va conţine diverse ştiri, de la economic la ştiri sportive şi de tabloid.
News Corp. lansează un ziar digital pentru iPad

"

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă