miercuri, aprilie 18, 2012

Sondaj al Concurentei: Este surprinzator de mare numarul celor care spun ca au avut probleme cu asiguratorii pentru ca nu au mers la un service auto agreat

Sondaj al Concurentei: Este surprinzator de mare numarul celor care spun ca au avut probleme cu asiguratorii pentru ca nu au mers la un service auto agreat: Un sondaj online al Consiliului Concurentei la care au fost validate 646 de raspunsuri apartinand persoanelor fizice a vrut sa identifice relatia consumatorilor cu asiguratorii, intreband daca le-a fost refuzata plata daunei atunci cand au folosit serviciile unui service auto care nu se afla pe lista sa de reparatori agreati. 41% dintre acestia au spus ca da, in cazul asigurarii RCA, si 32% in cazul CASCO. Pe de alta parte, un raspuns negativ au dat 38% pentru RCA si 37% pentru CASCO. "Asadar, situatii diferite, dar surprinzator de mare, totusi, numarul celor care au avut probleme cu asiguratorii pentru ca nu au mers la o unitate recomandata de acestia", concluzioneaza autoritatea.
  • Vezi in text si concluziile Concurentei fata de plangerile service-urilor auto in relatia cu asiguratorii

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă