- Vezi in text si concluziile Concurentei fata de plangerile service-urilor auto in relatia cu asiguratorii
Pagini
- Pagina de pornire
- Filme educative despre droguri
- Medical: Pachetul de bază,Sesizări corupție, şpăgi, abuzuri, malpraxis etc.
- Drepturile consumatorilor europeni
- Harta rutieră planetară
- Harta scumpirilor la benzină în UE, video educație rutieră
- Avocaţi - consultaţii on line
- Medicamente
- Toate informaţiile şi modelele de formulare sau ce...
- Parolele WiFi din aeroporturi din toată lumea.
miercuri, aprilie 18, 2012
Sondaj al Concurentei: Este surprinzator de mare numarul celor care spun ca au avut probleme cu asiguratorii pentru ca nu au mers la un service auto agreat
Sondaj al Concurentei: Este surprinzator de mare numarul celor care spun ca au avut probleme cu asiguratorii pentru ca nu au mers la un service auto agreat: Un sondaj online al Consiliului Concurentei la care au fost validate 646 de raspunsuri apartinand persoanelor fizice a vrut sa identifice relatia consumatorilor cu asiguratorii, intreband daca le-a fost refuzata plata daunei atunci cand au folosit serviciile unui service auto care nu se afla pe lista sa de reparatori agreati. 41% dintre acestia au spus ca da, in cazul asigurarii RCA, si 32% in cazul CASCO. Pe de alta parte, un raspuns negativ au dat 38% pentru RCA si 37% pentru CASCO. "Asadar, situatii diferite, dar surprinzator de mare, totusi, numarul celor care au avut probleme cu asiguratorii pentru ca nu au mers la o unitate recomandata de acestia", concluzioneaza autoritatea.