vineri, martie 14, 2014

Știți ce drepturi aveți și pentru ce plătiți atunci când utilizați telefonul mobil?

   
Fiecare dintre noi deține un telefon mobil, iar comunicarea în timp real nu mai reprezintă o problemă. Suntem însă conștienți care sunt drepturile noastre în calitate de utilizatori ai serviciului de telefonie mobilă? Știm cum să citim o factură de telefonie mobilă? Dacă apar neclarități în privința taxării știm cui să ne adresăm? Înțelegem tot ce scrie în contractul nostru de furnizare a serviciului de telefonie mobilă?

În acest an, Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România – APC Romania șiCentrul European al Consumatorilor România – ECC Romania împreună cu Organizația Mondială a Consumatorilor – CI, sărbătoresc alături de consumatorii români Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor având ca temă „ Fix Our Phone Rights “ - Drepturile Consumatorilor de Telefonie Mobilă, oferindu-vă câteva sfaturi, pe care le puteţi citi aici.
Prin intermediul APC Botoșani - Centrul Europe Direct
Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor
din România
Int Licurici, nr 2, bl 2, ap 2, sect 3
cod poştal: 030894
e-mail: office@apc-romania.ro

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă