miercuri, aprilie 30, 2014

Ce informaţii trebuie să primesc înainte de plecarea în călătorie?


Transmis prin intermediul 
Asociatiei  pentru Protectia Consumatorilor (APC) Botosani
Centrul EUROPE DIRECT Botosani 
Pietonalul Transilvaniei nr. 2 (Piata Centrala ) Botosani
Tel/fax.: F: 0040 231 51 73 43 
(orele 09,00 -13,00; 16,00 – 18,00)


Canal video +3000.000 vizualizari
2500  vizualizari zilnic!


Agenţia de turism trebuie să furnizeze în scris turistului, într-un termen
stabilit prin contract, înainte de data plecării, următoarele informaţii:

*    orarele, locurile escalelor şi legăturile, precum şi, după caz,
locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de
transport incluse în contract;
*    denumirea, sediul/adresa, numărul de telefon şi de fax ale
reprezentanţei locale a organizatorului şi/sau a detailistului ori, în lipsa
acesteia, cele ale autorităţilor locale care pot ajuta turistul în caz de
nevoie; în cazul în care aceste reprezentanţe sau autorităţi locale nu
există, turistul trebuie să dispună de un număr de apel de urgenţă sau de
orice altă informaţie care să îi permită contactarea organizatorului şi/sau
a detailistului;
*    pentru călătoriile şi şederile minorilor, informaţii care să permită
stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul
şederii copilului;
*    posibilitatea semnării unui contract de asigurare facultativă, care
să acopere taxele de transfer al turistului, sau a unui contract de
asistenţă, care să acopere taxele de repatriere în caz de accidentare sau de
boală.


Laura Pascu, PR Director ECC Romania



Centrul European al Consumatorilor Romania /

European Consumer Centre Romania


Public Relations Manager

Str. Maior Aviator Stefan Sanatescu nr. 44, et. 1, ap. 2, Sector 1,
Bucharest, RO-011478, Romania


I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă