luni, august 25, 2014

Sesizarea unui posibil act de cruzime asupra unor animale în judeţul Botoşani. Răspunsul APC Botoşani

Azi am primit un mesaj pe care îl reproducem, respectând grafia autorului. După mesaj veţi găsi şi răspunsul nostru - Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor Botoşani: 

Buna ziua 

Am sa va desvaluiesc povestea a doi caini unul primit cadou anul trecut (lup german de trei luni) si un caine gasit pe strada in iulie 2014 de cam 2 luni chiar mai putin 
Anul trecut am primit un caine lup de trei luni cadou. Eu stau in italia de 11 ani dar am casa la hudesti si l.am dus acolo la tata cainele. Totul bine jucaus foarte frumos in curte nu legat cu lant slobad in curte fericit . Pana intro zi cand vecina lui tata ia dat ceva de mancare otravit. Tata ia dat ceva de mancare lapte pastile anumite care mi lea recomandat doctorul si incet incet cu ajutorul lui dumnezeu s-a reprins. A venit si august cand tata a vrut sa faca o excursie la mine in italia lasand un frate de al lui sa aibe grija de casa si animale. Cu ochii in lacrimi scriu pentru ca eu iubesc cainii sunt ca si copiii mei a fost ultima saptamana a cainelui ...vecina mea l-a otravit din nou si din pacate nu a mai fost de facut nimic.:(:(:(

Eu in italia am doi caini un caine lup elvetian si un caine gasit pe strada care le vreau tot binele din lume pentru ca au si eu un suflet o inima fix ca copilul tau

Anul acesta am venit acasa pentru ca eu si sotia ne-am luat cununia civila... eu sunt din botosani si sotia din iasi 
Intorcandune de la iasi inspre botosani cam pe la padure pe la stefanesti era un pui de caine cam 2 luni abandonat .am hotarat sa-l iau acasa tot la tata.
Era foarte frumos alb cu pete negre am decis sa il numim KLEINN la fel ca si cainele care il am eu aici in italia pentru ca semanau... dar in acelasi timp era si plin de purici si nemancat. Era cam ora 23 .. am ajuns la botosani am cautat ceva deschis sa ii luam de mancare si ne-am oprit la botosani unde mai avem un apartament. A doua zi am fost iam luat toate mancarurile pt caine si spray pt purici  ...ajunsi la hudesti unde are casa tata iam facut baie l-am dat cu spray  iar a doua zi nu mai avea nici un puric ...foarte bucuros jucaus era fericit se vedea pe fata lui dormeam cu el in camera seara .Concediul meu s-a terminat si a trebuit sa ma intorc la munca in it si Kleinn a ramas acolo la curte cu tata. Ma auzeam cu tata chiar daca consumam mult in fiecare zi sa stiu ca Kleinn statea bine.Acum 3 saptamani vecina ia otravit si un porc care l-a cumparat pt iarna si cateva gaini......


Acum pe 23 august 2014 un alt vecin care trecea pe drum si tata era la camp a vazuto pe ''asasina '' de vecina ca arunca ceva peste gard tip mancare otravita. A ajuns tata de la camp Kleinn era inca bine jucaus ... a doua zi pe 24 august Kleinn nu era dus de tot dar nu mai facea nimik nici sa mai mearga nu mai putea nu pot sa imi dau seama ce iar putea fi dat de mancare....Astazi 25 august eu eram la munca si ma suna tata si imi zice ca Kleinn nu a mai reusit sa traiasca s-a dus 

Acum ce sa mai zic vreau sa imi ziceti voi ce as putea sa fac cu asasina aia de vecina nu putem trai asa.......mi-a sfasiat inima cand a zis ca a murit

CU MULT RESPECT 
SPER SA AJUTATI O PERSOANA CARE IUBESTE CU ADEVARAT CAINII

Goleanu Petru


GoleanuPetru
p.goleanu@gmail.com 
Botosani, 
Com Hudesti Jud Botosani 
GoleanuPetru, autorul acestei scrisori trimise prin intermediul platformei ProtectiaAnimalelor.org - şi facută publică pe www.protectiaanimalelor.org?p=199909 - solicită ca răspunsul dumneavoastră să fie facut, de asemenea, public. Vă rugăm să răspundeţi la acest email păstrand adresa scrisori@animalelor.org în câmpul "Reply To". Vă mulţumim!
Raspuns din partea APC Botoşani: Am fost impresionaţi în mod deosebit de relatarea dumneavoastră.  Ca răspuns vă recomandăm să vă ghidaţi după Legea nr. 205/2004 privind protecţia animalelor precum şi Procedura de reclamare a unui act de cruzime faţă de un animal pe site-ul Drepturile şi protecţia animalelor . De asemenea vă sugerăm să luaţi legătura cu Asociaţia ADOR Botoşani care se ocupă de protecţia animalelor. Vă amintim că obiectul  principal de activitate al APC Botoşani este protecţia consumatorilor. 

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă