marți, iulie 16, 2013

Povestea unei păgubite prin metoda „Accidentul”: „Am dat toți banii din casă!” - Justiţie > EVZ.ro

Povestea unei păgubite prin metoda „Accidentul”: „Am dat toți banii din casă!” - Justiţie > EVZ.ro: "„Mi-a stat inima în loc şi am uitat de orice. În câteva minute eram îmbrăcată să plec la bancă cu 5.000 de lei în buzunar, toţi banii pe care îi aveam strânşi în casă. M-am blocat pur şi simplu, mai ales că băiatul meu nici nu răspundea la telefon. De fapt, era cu TIR-ul prin munţi şi nu prindea semnal”, mai povesteşte Maria Agrigoroaie.
A mers la bancă, a pus toţi banii în cont şi când s-a întors s-a plâns unei vecine din scară. „Mie mi-a stat mintea în altă parte, ea s-a prins că ceva nu miroase bine. A pus iar mâna pe telefon, l-a sunat şi a răspuns. M-am luminat la faţă. Banii s-au dus, naiba ştie unde”."

'via Blog this'

I Like EURES

Protecţia consumatorilor în presă